سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک سینک ظرفشویی در فروشگاه سیلور یراق

سینک ظرفشویی یکی از لوازم آشپزخانه است که کارایی های بسیاری زیادی مثل شستن ظرف و ظروف یا شستشو دست یا کار های اینچنین دارد و در طول روز، بار ها از آنها استفاده می کنیم. یک نکته دیگر درباره سینک های ظرفشویی اینکه بعد از کابینت های منزل شما، بیشترین تاثیر در زیبایی آشپزخانه به گردن سینک ظرفشویی است و هر چه سینک آشپزخانه شما زیبا تر باشد، آشپزخانه شما و همچنین منزل شما جذاب تر می شود.

برند های مختلفی در کشور ایران و همچنین کشور هایی مانند ترکیه و ایتالیا مشغول تولید سینک های ظرفشویی هستند و سینک های ظرفشویی بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند و در اختیار مشتریان خود می گذارند. در ادامه با برخی از بهترین مارک های سینک ظرفشویی آشنا می شویم.

آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند و یکی از مهم ترین بخش های خانه است که معمولا تزئین آن نیز یکی از کار هایی است که افراد در انجام آن ظرافت خاصی به خرج می دهند. آشپزخانه یا مطبخ یک خانه، قسمتی از خانه است که بیشتر کار های خانه، مخصوصا آشپزی در این بخش انجام می شود و معمولا افراد خانه دار، بیشتر وقت خود را در این قسمت از منزل خود، می گذرانند.

زیبایی آشپزخانه منزل شما، در زیبا تر شدن خانه شما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد و همانطور که می دانید، خانواده های ایرانی، برای تزئین آشپزخانه خود به بهترین شکل، گاها زمان و هزینه زیادی می گذارند.

یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات آشپزخانه که در زیبایی آن نیز نقش بسیار زیادی دارد، سینک ظرفشویی است. از کاربرد های فراوان سینک ظرفشویی در آشپزخانه می توان به شستن ظرف و ظروف، دست، میوه و سبزیجات یا هر چیز دیگر در آن اشاره کرد که همه آنها در سینک های آشپزخانه انجام می شود و زیبایی آنها در دکور منزل نیز تاثیر بسزایی دارد. تمیزی و زیبایی آن نیز یکی از اولین چیز هایی است که به چشم می آید.

مارک های مختلف سینک ظرفشویی
اخوان : برند اخوان یکی از برند های معروف در ایران است که از سال 1348 مشغول فعالیت در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه است و بهترین سینک های ظرفشویی ایران را می توانید در بین محصولات این شرکت پیدا کنید.

استیل البرز: استیل البرز نیز یکی از شناخته شده ترین تولید کننده های سینک های ظرفشویی در ایران است که به واسطه معروف شدن برندش، کیفیت کارش هم به تدریج بسیار بیشتر شد. این شرکت کار خود را از سال 1371 شروع کرد و در حال حاضر با نزدیک به 30 سال سابقه، با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

بیمکث : بیمکث نیز یکی از بهترین تولید کننده های سینک های ظرفشویی در ایران است که از سال 1360 کار خود را در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه شروع کرد و به یکی از پیشگامان در این زمینه تبدیل شد.

داتیس : داتیس یکی از شناخته شده ترین برند های تولید لوازم آشپزخانه است که البته تمرکز بالایی روی تولید سینک های ظرفشویی ندارد اما باز هم یکی از بهترین تولید کننده های سینک ظرفشویی در ایران است که کار خود را از سال 1387 شروع کرد.

کن : برند کن (CAN) نیز یکی دیگر از برند هایی است که در سال 1387 ثبت شد و کار خود را در تولید تجهیزات آشپزخانه شروع کرد و در حال حاضر یکی از بهترین تولید کننده های سینک های ظرفشویی در ایران می باشد.

آروما : یکی از بهترین برند های اروپایی در زمینه تولید سینک های آشپزخانه، آروما (ARUMA) است. شرکت آروما در ایتالیا فعالیت می کند و عضو اتحادیه اروپا نیز می باشد و یکی از بهترین تولید کننده های سینک ظرفشویی در جهان است. این برند سینک های لوکس و اکونومیک خود را با بالاترین کیفیت تولید کرده و در اختیار مشتریان می گذارد.

لتو : لتو یا لتو پلاس (LETO +) نیز یکی دیگر از بهترین تولید کننده های سینک ظرفشویی در جهان است که در ترکیه فعالیت دارد. برند لتو در سال 1993 تاسیس شد و یک انقلاب اساسی در تولید تجهیزات آشپزخانه را ایجاد کرد. برند لتو توانست با تولید سینک های ظرفشویی و دیگر تجهیزات آشپزخانه با کیفیت بسیار بالا، توانست مشتریان بسیار زیادی پیدا کند.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع مارک های سینک های ظرفشویی
سیلور یراق یکی از بزرگترین و کامل ترین فروشگاه های فروش تجهیزات آشپزخانه در ایران است که بیش از 15 سال در این زمینه تجربه دارد. این مجموعه یکی از کامل ترین منابع سینک ظرفشویی در ایران است و شما می توانید تمامی مدل ها، انواع و مارک های مختلف سینک های ظرفشویی را در شعبه های مختلف این فروشگاه خریداری کنید.

وب سایت سیلور یراق نیز یکی از بهترین مراجع خرید اینترنتی سینک ظرفشویی در ایران است و شما می توانید هر سینکی که دوست دارید را در این وب سایت پیدا کرده و خریداری کنید. به هر حال خرید اینترنتی یکی از چیز هایی است که در چند سال اخیر، بسیار مد شده است و به کمک آن می توانید در زمان و هزینه های بسیار زیادی صرفه جویی کرد.

خرید اینترنتی انواع مارک های مختلف سینک ظرفشویی در سایت سیلور یراق نیز به همین شکل است. شما می توانید در آرشیو کامل سیلور یراق، بگردید، سینک مورد نظر را انتخاب کنید، مشخصات آن را بررسی کنید، در صورت نیاز آن را با باقی سینک ها مقایسه کنید و در آخر بهترین گزینه را برای خود تهیه کرده و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

سینک های ظرفشویی از نظر شکل ظاهری و کارایی از دو نظر به دو دسته تقسیم می شوند و در واقع 4 نوع سینک مختلف داریم. سینک از نظر کارایی به دو دسته سینک های تک لگن و سینک های ظرفشویی دو لگن تقسیم بندی می شوند که به تعداد لگن هایی که یک سینک ظرفشویی دارد بستگی دارد. البته برخی از سینک ها وجود دارند که به صورت سفارشی با تعداد لگن بیشتری طراحی می شوند.

سینک های ظرفشویی همچنین از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب نیز به دو دسته قیمت سینک های ظرفشویی روکار و خرید سینک های ظرفشویی توکار تقسیم بندی می شوند. سینک های روکار سینک هایی هستند که روی کابینت قرار داده می شوند یا روی کابینت نصب می شوند و سینک های توکار، به نحوی هستند که کابینت برش داده می شود و سینک در داخل کابینت های منزل شما نصب می شود که زیبایی و ظرافت بسیار زیادی دارند.

4 نوع سینک های ظرفشویی نیز عبارتند از:

تعداد لگن نحوه نصب    تک لگن    دو لگن
روکار    روکار تک لگن    روکار دو لگن
توکار    توکار تک لگن    توکار دو لگن
اگر قصد خرید سینک ظرفشویی مناسب برای منزل خود را دارید و می خواهید یک سینک ظرفشویی ارزان، شیک، زیبا و با کیفیت خریداری کنید، می توانید این کار را به صورت اینترنتی و آنلاین در وب سایت سیلور یراق silveryaragh.com؛ مرکز خرید اینترنتی تجهیزات آشپزخانه، انجام دهید و سینک مورد نظر و مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: 02144487023

آدرس: اشرفی اصفهانی ، باغ فیض ، خیابان ناطق نوری ، پلاک 179

 

منبع : ایلنا نیوز