سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین داروخانه مجازی ایران

معرفی بزرگترین داروخانه مجازی ایران

داروخانه های مجازی در ایران حدودا از سال 93 شروع به کار کرده اند. در این داروخانه ها محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل ها، مراقبت از کودک، ویتامین ها عرضه میشود.

شاید شما نیز در خرید دارو و اقلام مربوط به سلامت نتوانید به فضای مجازی اعتماد کنید و استفاده درست از این محیط برایتان بحث برانگیز باشد.در این مقاله به بررسی نحوه کار این داروخانه ها، مزایا و معایب و همچنین معرفی  یکی از بزرگترین داروخانه های ایران که مجوز های لازم را دارد میپردازیم.

داروخانه مجازی چیست؟

داروخانه های مجازی یا آنلاین، فروشگاه هایی اینترنتی برای عرضه محصولات بهداشتی، ارتوپدی،مکمل های بدنسازی و.. هستند. این داروخانه حدود 5 سال است که مجوز فعالیت دارند. البته این مجوز به معنی مجوز فروش دارو و نسخه پیچی نیست. این داروخانه ها در حال حاضز امکان اخذ نسخه به صورت آنلاین را ندارند. 

امید است در سال های آتی با پیشرفت در زمینه بیمه و الکترونیکی شدن بیمه و خدمات سلامت ایران، امکان اخذ نسخه الکترونیک فراهم شود.

داروخانه های انلاین برای افرادی که مشکل رفت آمد و یا عدم دسترسی به داروخانه ای بزرگ و کامل را دارند گزینه خوبی برای خرید است. چرا که تنوع محصول این داروخانه ها بسیار عالی است و در زمینه موارد آرایشی و غذای کودک تنوع لازم برای پیدا کردن محصول مناسب را دارند.
از جمله خدامات داروخانه های آنلاین در زمینه های زیر می باشد:

  • مکمل های پروتئین  وی whey
  • مکمل های کلسیم 
  • کل تار ناژو شامپو
  • قطره آهن لیپوزوفر
  • کلسیم منیزیم زینک نیچرمید
  • فولیکوژن نانو حیات دارو
  • بیوتی هلث
  • دابل بول نیچرز اونلی
  • شربت زینک سولفات رازک
  • کرم کودک و محصولات پوست 

مزایای خرید از داروخانه آنلاین 

خرید دارو به صورت آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت کاربر و کاهش هزینه رفت و آمد باعث میشود تا بتوانید محصول موردنظرتان که ممکن است در داروخانه محل زندگی خود پیدا نکنید؛ در این داروخانه ها با برند های مختلف متناسب با نیازتان خریداری کنید. ارائه تخفیفات و حمایت از مشتریان با استفاده از خرید اقساطی از جمله امکانات برخی از داروخانه ها مانند فردامارکت است. 

لیستی از مزایای داروخانه آنلاین:

  •  آگاهی ازعوارض دارویی
  • ارائه اطلاعات دقیق  ترکیبات دارویی
  • مشاوره دارویی
  • خرید آنلاین محصول پرشکی و سلامت محور
  • بهره مندی از تجربه با نظرات کاربران
  • اطلاع از قیمت انواع محصولات
  • استفاده از تخفیف برند ها

از چه داروخانه ای در اینترنت خرید کنیم؟

داروخانه های مجازی ثبت شده در پایگاه ساماندهی فضای مجازی هستند. نماد اعتماد الکرونیکی نیز توسط وزارت صنعت معدن تجارت ارائه میشود. زمانی که شما ازیک داروخانه انلاین خرید میکنید در لحظه به شما شماره پیگیری ارائه میشود. محصولات به همراه رسید برای شما ارسال میشود؛ این امکان میتواند به شما در پیگیری اشتباهات احتمالی در تحویل دارو کمک کند.  

چگونه به داروخانه های مجازی اعتماد کنیم؟

داروخانه های مجازی قبل از هرگونه فعالیت باید مجوز های لازم از وزارت صنعت معدن تجارت را دریافت کنند. نماد های الکترونیکی کد ثبت مخصوص به خود را دارند؛ شما میتوانید با استفاده از کد مربوطه بررسی منید که این داروخانه ثبت رسمی میباشد یاد خیر.

ویترین یک داروخانه مجازی به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران و پلیس فضای مجازی است. در این فضا نمیتوان چیزی را از افرادی مخفی کرد و تنها به بعضی مشتریان ارائه داد. برای  فروش محصول با تمامی جزئیات روی سایت قرار میگیرد. البته در این موضوع شامل ایمیل هایی که اقدام به نمایش محصولات خاص به شما میکنند نمیشود و ممکن است این نمایش اطلاعات تنها یک شو تبلیغاتی برای افرادی باشد که ایمیل هایشان جمع آوری شده است.

در حالت کلی به شما پیشنهاد میشود که تنها از سایت های داری نماد اعتماد خرید کنید چرا که تمامی داروخانه های مجاز آنلاین اقدام به تهیه نماد و قرار دادن آن روی سایت میکنند. همچنین به ایمیل های تبلیغاتی که وعده هایی دروغین در خصوص سلامت بدن شما، افزایش حجم بدن و … میدهند اعتماد نکنید.

توجه داشته باشید که تا به امروز در ایران هیچ داروخانه ای اجازه فروش انواع دارو از جمله قرص را ندارند. چه این دارو در دسته داروهای مغزو اعصاب باشد چه در دسته مسکن ها از جمله استامینوفن باشد.

خدمات داروخانه فردامارکت 

داروخانه فردامارکت در زمینه انواع مکمل های ورزشی، محصولات بهداشتی، مکمل های تغذیه برای کودکان، غذای کودک و محصولات سلامت محور از جمله مسواک های اصل و تجهیزات پزشکی ارتوپدی فعالیت میکند. این داروخانه امکان خرید به صورت اقساط و تخفیف با انتخاب کاربر را فراهم میکند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساط میتوانید به سایت فردامارکت و شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

فردامارکت: بزرگترین داروخانه مجازی ایران

داروخانه آنلاین: اگر قصد خرید اینترنتی قرص را دارید و با اطمینان زیاد به دنبال یک فروشگاه اینترنتی دارو برای خرید داروی انلاین هستید، داروخانه اینترنتی فردامارکت به عنوان بزرگترین داروخانه مجازی ایران؛ مزیت های فراوانی از جمله: خرید اینترنتی دارو، خرید آنلاین دارو، ارسال رایگان، سفارش آنلاین دارو، خرید داروهای خارجی، خرید اینترنتی داروی تقویتی، تحویل دارو درب منزل تهران، سفارش دارو از خارج و تهیه دارو اینترنتی می باشد. با بهره‌گیری از داروخانه آنلاین fardamarket.com، شما به راحتی می‌توانید نسبت به سفارش دارو و خرید آنلاین دارو اقدام کنید.

داروخانه اینترنتی فردامارکت با ارائه خدمات دارویی و  محصولات سلامت محور آنلاین در جای جای میهن عزیزمان از سلامتی هموطانمان حمایت میکند و با ارائه محصولات با تخفیف مناسب و بهترین قیمت دارویی در کسب رضایت شما تلاش میکند.

از جمله محصولات با کیفیت داروخانه فردامارکت پروتئین وی، مکملهای کراتین و پودر های پروتئینی برای ورزشکاران است. انواع شامپوهای تقویت مو و ویتامین های مناسب تقویت مو، شامپو ضد شوره، کرم های ضد آفتاب اصل، و سایر محصولات آرایشی برای کاربران ارائه میشود و قیمت مکمل های بدنسازی را بررسی و سفارش دهید.

از جمله امکانات مناسب این سایت امکان مشاوره دارویی با کارشناسان سایت میباشد.با مراجعه به شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام با نام fardamarket میتوانید به تخفیف های ویژه این داروخانه بزرگ دسترسی داشته باشید.کارشناسان این داروخانه با آرزوی سلامتی برای هم میهنان عزیزمان در ارائه خدمات دارویی، مشاوره جهت انتخاب مکمل ورزشی و ویتامین های مورد نیاز شما و کودکان در کنار شما عزیزان هستند.

 

منبع: https://virtualdr.ir/120073-داروخانه-مجازی-ایران/