سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی THE WALKING DEAD

 

As a whole, The Walking Dead: The Final Seasonبا گفتن این ایده فکری به دانستن اینکه چه زمانی برای شکستن چرخه، کلمنتین را وداع آن را می گذراند. سالهاست که    Clementine مجبور شده است برای محافظت از همسرش AJ خود را با هر هزینه، دقیقا همانطور که لی در سال اول برای او انجام داد. چرخه بقاء، انجام درسهایی که به او داده شده است، در هر فیبر از موجودیتش سیمی است. این چیزی است که آنها را زنده نگه داشته است. در چهار قسمت نهایی این سری از بازی های Telltale Games که به تازگی به پایان رسیده و توسط بخش های مشابه (که در حال حاضر در Skybound Games پخش می شود) از ما پرسیدیم چه اتفاقی می افتد زمانی که Clem و AJ دیگر نیازی به اجرای و شروع به کار ندارند برخی از ظاهر یک زندگی عادی، و پس از کمی بیش از حد نمایشگاه و padding، آنها را در یک مکان رضایت بخش نگه می دارد.

 

فصل نهایی قهرمانی متمرکز ترین سری از زمان ابتدایی خود است، با پویایی مادر / پسر مادربزرگ بین کلم و AJ ایجاد برخی از گزینه های هولناک ترین من در بازی Telltale ساخته شده است. در سطح جهانی، آن را نیز ارائه می دهد چشم انداز های جدید در مورد واکر، تلاش و گاهی اوقات موفق به نشان دادن ما که آنها بیشتر از صداهای اولیه و شهوت برای گوشت انسان وجود دارد. آنها یک بار قبل از شیوع انسانی بودند، بنابراین واکنش انعطاف پذیر Clem و AJ از کشتن هر واکر که آنها می بینیم نیز باید تغییر کند، همچنین؟ فصل نهایی اشاره به امکان عادت های قدیمی را که شیوه های جدیدی برای زندگی در این دنیا بوجود می آورد، بوجود می آورد و امیدوار است در آن شکوفا شود.

به طور کلی، خداحافظی به سری های تحسین شده و استودیو که آن را آغاز کرد، به طور عام به نظر می رسد، و نتیجه گیری رضایت بخش، اگر کمی دستکاری، که تعادل مناسب بین امید و ناامیدی ایجاد می کند. در فصل اپیزود، Season Final دارای ترکیبی از لحظات واقعی پرچین و نمایش خشن و بی نظیر است. همه، اما ما را به عقب، قسمت آخر، صحنه های ویژگی است که یا در کنار سرعت در حال حرکت و یا احساس به طور کامل درهم و برهم.

فصل نهایی ترکیبی از لحظات پرچین و خسته کننده و بی نظیری از نمایشگاه است، اما مقصد جابجایی گاه به گاه است.

 

با این حال، مقصد جابجایی سرعت گاه به گاه است. هر episode حداقل دو یا سه لحظه محوری است که باعث شده من احساس می کنم دوباره بارگذاری ذخیره من و انتخاب دیگری، تنها به درک که هر دو راه من را با احساسات مخلوط را ترک کند. شکستن چرخه برای کلم و AJ بسیار سخت است، اما برای من سخت است که خودم را به انتخاب این تغییرات چرخه تبدیل کنم. کلم و AJ شانس تغییر شیوه خود را دارند، اما پس از دانستن این شخصیت ها تا مدت طولانی دشوار است که آنها را ببینند که متفاوت عمل می کنند.

با نگاهی به چند دقیقه اول قسمت اول، Done Running، من در مورد چگونگی پیشنهادهایی که در مورد موضوعات مهم فصل وجود دارد، برخورد کردم. ما AJ را در عقب ماشین می بینیم، چرخش سیلندر شکار خود را مانند یک اسباب بازی. آنها چندین بار خورده نشده اند و گرسنه هستند. هنگامی که کلم یک اسباب بازی احمقانه به نام Disco Broccoli نگه می دارد و با یک صدای خنده دار صحبت می کند، AJ سرگرم کننده نیست. او خوشحال نیست که کلم به او "goofball" می گوید. او شش سال است، و بر خلاف کلم، یک روز زندگی معمولی را به عنوان یک بچه کوچک نداشته است. بنابراین، به جای خنده و غم و اندوه با کلم، او آنجا را با یک شبیه سازی می کند، که به وضوح از این حقیقت است که به حفظ او کمک می کند. این یک افتخار غم انگیز است، اما تصویری واضح از پویایی کنونی کلم و AJ را نشان می دهد و به مبارزه هایی که در جاده هایی که AJ را به طور مداوم بر روی لبه انجام داده اند، اشاره دارد.

هنگامی که آنها برای ورود به خانه در جستجوی غذا متوقف می شوند، آنها یک زن و شوهر متاهل پیدا می کنند که قبل از اینکه آنها را تبدیل به صندلی در مقابل پنجره نشوند، با توجه به درخواست هر کسی که می خواهد آنها را ترک کند. من تعجب می کردم که چرا آنها می خواستند در این ایالت باقی بمانند و چرا من به آنها نگاه می کردم متفاوت از واکرهایی که من در مورد اموالشان کشته ام. برای اولین بار در

سری، من آنها را بعنوان چیزی بیشتر دیدم و تقریبا احساس خجالت برای سوار شدن به خانه آنها را داشتم، حتی اگر آنها دیگر نیازی به کالاهای خود نداشتند.

هنگامی که یک گروه از بازماندگان کلم و AJ را در اختیار می گذارد، Done Running مقدار زیادی از سنگین تر شدن را برای راه اندازی بزرگترین مشکل که کلم باید با آن مقابله کند، آموزش می دهد: آموزش AJ چگونه در یک "ایمن" در میان دیگران زندگی می کنند. از آنجا که او تحصیلات خود را همیشه در نگهبان، که منجر او را به گاز گرفتن و ضربه بچه های دیگر زمانی که آنها را ناامید. او هرگز به هیچ کس نزدیک نیست اما کلم و تماشای او را به حرکت این جدید، بیشتر متمدن ترین جنبه درخشان آن قسمت است، به خصوص از آنجا که ورود شما به عنوان کلم اغلب راهنمایی چگونه او عمل می کند. او همیشه به Clem گوش می دهد، که وزن هر مکالمه خود را به میزان قابل توجهی اضافه می کند. حتی چیزهای ساده مانند خوابیدن در رختخواب، برای او سخت است که درک کند، و شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا از غرایز بقا خود بگذرید یا او را به درجه ای کوچک از عادت تبدیل کنید.

تغییرات مکانیکی بزرگ از فصول گذشته این است که بخشی از هر episode مانند یک بازی ماجراجویانه شخص ثالث بدون اسکریپت بازی می کند و به شما امکان کنترل کامل دوربین در هنگام مبارزه می دهد. مقابله با واکرها در نتیجه یک پویاتر است. این یک سیستم بیرونی است، با این حال، همچنان که هنوز پیام های دکمه و رویدادهای سریع را در توالی های عملی مشاهده کرده اید، و قطره های فریم قابل توجهی وجود دارد که در صحنه های بسیار حیرت انگیز با بسیاری از واکرها رخ می دهد. کنترل دوربین برخی رویدادهای Quicktime را بیشتر تعاملی می کند، اما منطقه قابل پخش برای هر صحنه محدود و در حال اجرا به دیوارهای نامرئی یک رخداد خسته کننده است.

به طور کلی، توالی عمل شخص ثالث کار خوب است، اما آنها به ندرت علاقه زیادی را اضافه می کنند. اغلب توالی های رومینگ رایگان اثرات منفی دارند، مثلا زمانی که از شما خواسته می شود به اطراف بروید و چندین اشیا را بررسی کنید یا در بحث کوچک با بچه های دیگر برای پیشبرد داستان شرکت کنید. این وظایف فقط در راه، به عنوان جهان اطراف شما استاتیک تر از آن به نظر می رسد و مقدار چیزهایی که شمادر واقع می توانید لمس حداقل است. در اینجا هیچ کشف یا کشف وجود ندارد این صرفا یک تمثیل ماهیت سریالهای تحت پوشش آزادی است.

منبع : https://www.ign.com/articles/2019/03/26/the-walking-dead-the-final-season-review