سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزی پی؛ وبسایت تخصصی نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

ارزی پی ارائه‌دهنده کلیه خدمات پرداخت بین‌المللی از قبیل وب مانی، پرفکت مانی، پی پال، مسترکارت، ویزاکارت، ارسال حواله و وستریونیون در ایران.

با ارزی پی خدمات پرداخت بین‌المللی از قبیل نقد کردن انواع درآمد ارزی، افتتاح و شارژ انواع حساب الکترونیکی و... فقط با یک کلیک امکان‌پذیر است.

درآمد ارزی و دلاری خود را به‌راحتی نقد کنید!

اگر شما هم به‌صورت فریلنسر فعالیت دارید و کسب درآمد شما به‌صورت ارزی و دلاری است ولی نمی توانید درآمد خود را به‌راحتی دریافت کنید، ارزی پی با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود می‌تواند به شما کمک کند تا دستمزد خود را به ریال تبدیل کنید. یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری کار به‌صورت فریلنسر است. تمام کسانی که به طریقی درآمد دلاری دارند می‌توانند با امکانات قرار داده‌شده در وب‌سایت ارزی پی به نقد کردن درآمد ارزی و دلاری خود اقدام کنند.

اهمیت کسب درآمد ارزی و انتقال آن به حساب بانکی

همان‌طور که پیدا است، اینترنت توانسته انسان‌ها را به یکدیگر نزدیک کند و باعث رشد تجارت الکترونیک شود. امروزه کسب‌وکارها خدمات خود را محدود به کشورهای خاص نمی کنند و از متخصصان و افراد حرفه‌ای کشورهای دیگر نیز بهره‌مند می‌شوند. شما نیز می‌توانید به ازای دریافت دلار یا دیگر ارزها خدمات یا محصول خود را به شرکت‌ها یا افرادی که در کشورهای دیگر ساکن هستند، ارائه دهید. ارزی پی، برای کسب درآمد دلاری کمک می‌کند و به‌راحتی می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کنید.

نقد کردن درآمد ارزی پی پال

یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

پی پال یکی دیگر از روش‌های نگه‌داری درآمد ارزی است. بسیاری از وب‌سایت‌های فریلنسری امکان انتقال درآمد به حساب پی پال را ارائه می‌دهد. همچنین کارفرمای خارجی با داشتن ایمیل شما می‌تواند حقوق شما را به پی پال واریز کند. با داشتن اکانت پی پال، می‌توانید برای وب‌سایت خود درگاه پرداخت آنلاین ایجاد کنید تا مشتریان برای سفارش خدمات یا محصولاتتان بتوانند هزینه مربوط به آن را به‌صورت آنلاین و دلاری از طریق پی پال پرداخت کنند.

نقد کردن درآمد ارزی وب مانی

ارزی پی

وب مانی پس از پی پال دومین سیستم پرطرفدار انتقال پول به‌صورت اینترنتی است. در مقایسه با پی پال، وب‌سایت‌های کمتری از وب مانی پشتیبانی می‌کنند؛ اما با وجود تحریم های ایالات متحده، وبمانی می‌تواند کیف پول امن‌تری برای ایرانیان باشد. مرکز وبمانی در کشور روسیه قرار دارد و تاکنون قوانین مرتبط با تحریم ایرانیان را اجرا نکرده است. شما به‌راحتی می‌توانید با اطلاعات شخصی و پاسپورت خودتان به ساخت حساب در وب‌سایت وبمانی اقدام کنید.

مزایای استفاده از درآمد ارزی

  • فعالیت به‌صورت فریلنسر در وب‌سایت‌های فریلنسینگ
  • راه اندازی سایت و فروش محصولات غیر فیزیکی به افراد ایرانی مقیم خارج
  • فروش خدمات یا محصولات به افراد خارجی
  • دریافت پول از دوستان و آشنایان

دیگر مزیت‌های مهم استفاده از نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

شاید بتوان گفت که این سرویس یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مجموعه ارزی پی است. در حقیقت ارزی پی برای تمامی کاربران فعال در حوزه وب از کد نویسان و فریلنسرها گرفته تا آن افرادی که در حوزه ترجمه، عکاسی، فیلم کوتاه و... فعالیت دارند، بستری فراهم کرده است که بتوانند در سطح بین‌المللی فعالیت کنند و دیگر هیچ نگرانی بابت دریافت وجه خود و نقد کردن درآمد ارزی نداشته باشند. ارزی پی در کنار شما است تا درآمدتان را در سریع‌ترین زمان ممکن و کمترین کارمزد به ریال تبدیل کنید.

دریافت و نقد کردن درآمد ارزی

اکثر وب‌سایت‌هایی که پروژه های فریلنسینگ یا دورکاری در آن‌ها وجود دارد، روش پرداخت پی پال را در دستور کار خود قرار می‌دهند. در واقع شما برای اینکه یک فریلنسر بین‌المللی باشید؛ مهم‌تر از هر چیز دیگری به حساب پی پال نیاز دارید. البته به علت بالا بودن ریسک افتتاح حساب پی پال، به‌عنوان یک فرد ایرانی بهتر است با افرادی مشورت کنید که سال‌ها در این رابطه فعال بوده‌اند و با تمام ریسک‌های این کار آشنایی داشته باشند. وب‌سایت خدمات ارزی و دلاری ارزی پی با تجربه بسیار بالای خود در زمینه خدمات درآمدهای ارزی و دلاری، توانسته است به بسیاری از افرادی که تمایل دارند به‌صورت فریلنسر فعالیت کنند؛ بهترین خدمات را ارائه دهد.

معرفی خدمات انجام‌شده به کمک تبدیل ارز به ریال

  • فعال کردن اکانت فریلنسری
  • ارائه درگاه پرداخت بین‌المللی
  • فعال‌سازی حساب توسعه‌دهنده
  • تهیه لایسنس نرم‌افزارهای مورد نیاز
  • انجام خدمات وبمستری

به آسانی دلار و یورو خود را به ریال تبدیل کنید!

یکی از سرویس‌های ابری پی، فراهم کردن تسهیلات برای نقد کردن درآمد ارزی شما از اینترنت است. ما این توانایی را داریم که درآمدهای ارزی شما را تا مقدار بسیار بالا در ماه نقد کنیم. درآمدهای اینترنتی شما می‌توانند به‌صورت دلار پی پال، وب مانی یا از طریق چک، حواله بانکی یا حواله وسترن یونیون شما برای ما ارسال شوند. در صورتی که دارای درآمد ارزی هستید و به علت تحریم در نقد کردن آن به ریال با مشکل دارید، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان وب‌سایت ارزی پی در میان بگذارید.

انواع سیستم‌های پرداخت الکترونیک

  • پی پال (Paypal)
  • اسکریل (Skrill)
  • وسترن یونیون (Western Union)
  • وب مانی (Web money)
  • مانی گرام (MoneyGram)
  • حواله ارزی دستی

ارزی پی؛ بهترین وب‌سایت برای نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

ارزی پی

کسب درآمدهای ارزی و دلاری برای همه کسانی که دارای مهارت و تخصص در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی هستند، امکان‌پذیر و آسان است. به‌طور کاملا واضح می‌توان گفت که سرویس نقد کردن درآمد ارزی جزو محبوب‌ترین سرویس‌های ارزی محسوب می‌شود. وب‌سایت ارزی که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های خدمات دلاری و ارزی بین‌المللی شناخته شده است؛ توانسته بستری فراهم کند تا همه‌ی افراد بتوانند خدمات و محصولات خود را در سطح بین‌المللی ارائه دهند و هیچ نگرانی بابت دریافت وجه خود نداشته باشند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از بهترین درگاه‌های پرداخت آنلاین در وبسایت ارزی پی (arzipay.com)، نقد کردن درآمد ارزی و دلاری، شارژ و افتتاح حساب پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، مسترکارت، ویزاکارت، ارسال حواله و وستریونیون خود را انجام دهید و با تمامی کشورهای خارجی به‌راحتی به مبادلات مالی بپردازید.

ایمیل: sales@arzipay.com

شماره تماس: | 02166464168 | 02166463759 | 09103538245

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، پاساژ ابریشم، طبقه 4، واحد 407

منبع : زومیت