سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرعه کشی اینستاگرام با وبسایت روبومیکس

امروزه پیج های اینستاگرام برای افزایش فالوور از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. تعامل با کاربران می‌تواند از بهترین انتخاب‌های یک پیج اینستاگرام باشد.
 
یکی از بهترین روش‌های تعامل با کاربران پیج قرعه‌کشی اینستاگرام است. تعامل کاربران با پیج در روش‌های مختلف به میزان و شدت متفاوتی است؛ اما روش قرعه‌کشی اینستاگرام یکی از بهترین این روش‌ها برای افزایش تعامل با کاربران است.

در قرعه‌کشی اینستاگرام ارتباط کاربران با پیج بسیار زیاد می‌شود و ارتباط دوطرفه‌ای نیز صورت می‌گیرد. در ادامه این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که با ‌وب‌سایت روبومیکس چگونه آسان‌ترین روش قرعه‌کشی اینستاگرامی خود را برگزار کنید و از آن بهترین بازده را بگیرید.

قرعه‌کشی اینستاگرام؛ افزایش فالوور و ایجاد تعامل

قرعه‌کشی اینستاگرام یکی از روش‌های جذب فالوور است که بسیاری از پیج های اینستا از آن استفاده می‌کنند. در روش قرعه‌کشی اینستاگرام ادمین و صاحب پیج یک مسابقه را طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی می‌کند که بالاترین بازده و افزایش اعضا را در انتهای این مسابقه داشته باشد. در کنار این هدف ارتباط خود با فالوورها را هم افزایش می‌دهد که باعث جلب اعتماد بیشتر آن‌ها می‌شود. جلب اعتماد کاربران در این کار دوباره می‌تواند باعث افزایش پیدا کردن علاقه فالوورها به پیج شود و در نهایت موجب بالا رفتن لایک پست‌ها و بازدید فیلم و استوری های پیج می‌شود.

برگزاری قرعه‌کشی اینستاگرام با روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که ما در این مطلب به آسان‌ترین روش آن با استفاده از وب‌سایت می‌پردازیم.

ویژگی‌های قرعه‌کشی اینستاگرام با وب‌سایت

استفاده از وب‌سایت برای انجام قرعه‌کشی مزیت و ویژگی‌هایی دارد که در این بخش از مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که این روش دارد دقیق و بدون دخالت دست بودن این روش است. در قرعه‌کشی مسابقه‌های اینستاگرامی نیاز به دقت و رعایت عدالت در انتخاب برنده و دادن جایزه مسابقه است که این مشکل را استفاده از وب‌سایت قرعه‌کشی حل کرده است. ویژگی بعدی که این روش دارد امنیت بالا در برگزاری قرعه‌کشی است. امنیت یکی دیگر از دغدغه‌های پیج ها و فالوورهایشان نیز هست. امنیت و صحت قرعه‌کشی اینستاگرام در روش استفاده از وب‌سایت تضمین‌ شده و بدان بسیار توجه شده است.

استفاده از وب‌سایت قرعه‌کشی اینستاگرام روبومیکس

در روش استفاده از وب‌سایت برای قرعه‌کشی اینستاگرام ما به شما استفاده از وب‌سایت روبومیکس را پیشنهاد می‌کنیم. وب‌سایت قرعه‌کشی اینستاگرام با انجام قرعه‌کشی خودکار به شما اطمینان می‌دهد که این امر در صحت و امنیت بالایی با دقت بسیار بالای ربات این وب‌سایت انجام می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های استفاده از وب‌سایت قرعه‌کشی اینستاگرام روبومیکس امکانات خاص دیگر این وب‌سایت است.

انواع سرویس‌های قرعه‌کشی اینستاگرام

در وب‌سایت روبومیکس سه روش یا سرویس قرعه‌کشی برای کاربران آماده است که کاربران می‌توانند در بدو استفاده از وب‌سایت روبومیکس آن را انتخاب و در نهایت بر اساس آن برنده مسابقه خود را انتخاب کنند.

اولین سرویس ارائه‌شده توسط روبومیکس قرعه‌کشی بر اساس نظر و کامنت‌ها است که مشخص است به‌صورت رندوم یا کسانی که بیشتر منشن کرده‌اند قرعه‌کشی انجام می‌گردد.

سرویس بعدی بر اساس لایک ها است. در این سرویس استخراج لایک های پست اینستاگرامی و انجام قرعه‌کشی بین آن‌ها توسط سیستم روبومیکس انجام می‌شود. همچنین تحویل فایل اکسل که خودتان می‌توانید بین آن‌ها برنده را انتخاب کنید نیز انجام می‌شود.

در روش و سرویس ارائه‌شده سوم در وب‌سایت روبومیکس شما می‌توانید بر اساس دنبال‌کننده‌های خود قرعه‌کشی را انجام دهید. در این روش نیز فایل اکسل در اختیار شما گذاشته می‌شود.

پیش‌نمایش ویدئویی قرعه‌کشی

یکی دیگر از ویژگی استفاده از وب‌سایت قرعه‌کشی اینستاگرام روبومیکس داشتن پیش‌نمایش قرعه‌کشی به‌صورت ویدئویی است. پیش‌نمایش قرعه‌کشی ویدیویی یک فیلم است که با استفاده از وب‌سایت روبومیکس می‌توانید برای کاربران و فالوورهای خود بسازید تا هیجان و جذابیت بیشتری به مسابقه و قرعه‌کشی خود داده باشید. این پیش‌نمایش‌ها معمولا به‌صورت زمان‌شمار معکوس هیجان و جذابیت بسیار بالایی به مسابقه شما می‌دهد. پیش‌نمایش‌های مختلفی در وب‌سایت روبومیکس موجود است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید که در تصویر زیر تعدادی از آن‌ها را برای شما گذاشتیم.

استخراج کامنت‌ها بر اساس تعداد منشن

ویژگی دیگر استفاده از وب‌سایت روبومیکس برای انجام قرعه‌کشی اینستاگرام داشتن امکان دانلود فایل اکسل مرتب‌شده بر اساس منشن است، در این ویژگی کاربرانی که بیشتری تعداد منشن را در زیر پست‌های شما و در بخش کامنت‌ها کرده باشند مرتب‌ و به ترتیب به شما نمایش داده می‌شوند. داشتن این فایل می‌تواند به شما کمک کند که درصورتی‌که می‌خواهید بر اساس تعداد منشن بیشتر بین کاربران خود برنده را انتخاب کنید بتوانید به‌راحتی از این فایل اکسل استفاده کنید و کاربرانی که بیشترین منشن را کرده‌اند انتخاب کنید.

به اشتراک‌گذاری نتیجه قرعه‌کشی

در انتهای قرعه‌کشی شما می‌توانید لینک قرعه‌کشی را کپی و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا هیجان مسابقه را بالاتر برده باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب به آسان‌ترین روش قرعه‌کشی اینستاگرام پرداختیم، انواع روش‌های قرعه‌کشی اینستاگرام در وب‌سایت robomix.app را برای شما تعریف کردیم و همچنین تمام تلاش خود را کردیم که به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دهیم تا به آسان‌ترین روش قرعه‌کشی اینستاگرام پیج اینستا خود را انجام دهید. در ادامه این مطلب به برخی سؤالات متداول می‌پردازیم که می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

سؤالات متداول

برای قرعه‌کشی با وب‌سایت روبومیکس نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی هست؟

خیر. استفاده از روبومیکس به نرم‌افزار خاصی نیاز نداردِ فقط کافی است وارد وب‌سایت روبومیکس شوید و سرویس خود را انتخاب، لینک پست مسابقه خود را در آن بگذارید و قرعه‌کشی را شروع کنید.

امکان تقلب در قرعه‌کشی وب‌سایت روبومیکس وجود دارد؟

امکان تقلب در قرعه‌کشی وجود دارد اما امکان تقلب در قرعه‌کشی‌هایی که در وب‌سایت روبومیکس برگزار می‌شود اصلا وجود ندارد و امنیت این وب‌سایت تأمین شده است.

آیا محدودیتی برای ربات وب‌سایت روبومیکس وجود دارد؟

خیر در این زمینه محدودیت خاصی وجود ندارد، تنها در صورت اینکه تعداد کامنت یا فالوور و لایک های شما بالاتر از 150 هزار عدد بود، قبل از انجام قرعه‌کشی لطفاً با پشتیبانی ما هماهنگ کنید.

زمان انجام قرعه‌کشی چقدر است؟

زمان انجام این قرعه‌کشی بسته به تعداد کامنت، فالوور یا لایک های شما است و از 2 دقیقه تا 2 ساعت (برای 100 هزار کامنت) متغیر است.

منبع:  https://www.zoomit.ir/pr/369067-robomix-application