سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت سینک اخوان و سینک استیل البرز

برند سینک ظرفشویی

سینک های آشپزخانه یکی از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه است که روزانه بار ها و بار ها از آن استفاده می کنیم و در کار های بسیاری، از آن کمک می گیریم. سینک های ظرفشویی همچنین در زیبایی آشپزخانه شما بسیار تاثیر گذار هستند و بعد از کابینت ها، بیشترین تاثیر در زیبایی را دارند. در واقع شما می توانید با خرید یک سینک ظرفشویی مناسب برای آشپزخانه خود، آشپزخانه خود را کارآمد تر و زیباتر کنید.

یکی از نکاتی که در خرید هر چیزی به آن دقت زیادی داریم، برند محصولی است که می خریم. در میان برند های سینک های ظرفشویی ایرانی، دو برند اخوان و استیل البرز از دسته بهترین و پرطرفدار ترین برند ها هستند که خریداران بسیار زیادی دارند و در رقابت با یکدیگر هستند. یکی از سخت ترین انتخاب هایی که افراد در هنگام خرید سینک های ظرفشویی باید انجام بدهند، انتخاب بین دو برند اخوان و استیل البرز است. در ادامه قصد داریم تا کمی با این دو برند آشنا شویم و درباره تفاوت های آنها برایتان بگوییم.

اگر قصد مشاهده کاتالوگ  و خرید سینک ظرفشویی اخوان و سینک ظرفشویی استیل البرز را دارید؛ می توانید همینک جهت استعلام قیمت و خرید به سایت ((سیلوریراق) silveryaragh.com) مراجعه کنید و اقدام به سفارش سینک آشپزخانه akhavan و سینک آشپزخانه steelalborz کنید.

برند های اخوان و استیل البرز

اخوان یکی از نام آشنا ترین برند های تولید محصولات آشپزخانه است که از قدیمی ترین برند های فعال ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1348 شروع کرده و تا امروز یکی از بهترین برند های این زمینه بوده است. برند استیل البرز نیز یکی از دیگر از نام آشنا ترین برند هایی است که در ایران وجود دارد که فعالیت خود را از سال 1371 شروع کرده و نزدیک به 30 سال، در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه تجربه دارد. هر دو این برند ها محصولات خوبی دارند و طرفداران بسیار زیادی خواهان این محصولات هستند.

تفاوت سینک اخوان و سینک استیل البرز

تنوع محصولات

یکی از اولین موضوعاتی که در مقایسه این دو برند باید به آن رسیدگی کنیم، تنوع محصولاتشان است. هر دو این برند ها، بالای 500 نمونه سینک ظرفشویی دارند که تعداد بسیار بالایی است و افراد مختلف، در انتخاب این سینک ها هیچ مشکلی ندارند. اما اگر بخواهیم برند برتر را در این زمینه پیدا کنیم، برند استیل البرز، با اختلاف کمی، اخوان را در این زمینه شکست می دهد.

کیفیت سینک های ظرفشویی

سینک ظرفشویی استیل البرز (steelalborz) : امروز یکی از محبوبترین و پرفروشترین لوازم و تجهیزات آشپرخانه می باشند. فروشگاه آنلاین سیلوریراق، در این مطلب قصد دارد تا به صورت کامل در خصوص راهنمای خرید انواع سینک ظرفشویی استیل البرز همچون: تک لگن، دو لگن، توکار، روکار و زیرکار توضیح دهیم. در ادامه برای معرفی بهترین مدل سینک ظرفشویی استیل البرز و نیز مواردی از قبیل این لیست جدید قیمت سینک استیل البرز با تخفیف، مقایسه سینک استیل البرز با اخوان و… بیان میکنیم. پس تا انتها با سایت سیلوریراق همراه باشید.

سینک های ظرفشویی، باید با کیفیت بالا تولید شوند و اگر یک برند این کار را به خوبی انجام ندهد، موفقیتی نخواهد داشت. تقریبا همه سینک آشپزخانه استیل البرز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و سینک هایی عالی توسط این برند تولید می شوند. اما سینک های اخوان از نظر بسیاری از افراد به دو دسته سینک های ضعیف و ارزان و سینک های درجه یک و گران قیمت تقسیم بندی می شوند.

اگر سینک های با کیفیت اخوان را با سینک های استیل البرز مقایسه کنید، سینک های اخوان کیفیت بالاتری دارند، اما در کل، سینک های استیل البرز میانگین کیفیتی بالاتری نسبت به دیگر سینک ها دارند.

قیمت سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی اخوان : یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای سینک ظرفشویی، اخوان می باشد. فروشگاه آنلاین سیلور یراق در نظر دارد تا به صورت کامل درباره خرید اینترنتی سینک ظرفشویی اخوان در انواع و مدل های مختلف مانند تک لگن، دولگن، توکار، روکار، زیرکار، معمولی، سرامیکی و گرانیتی توضیح دهیم. همچنین می توانید برای خرید سینک اخوان و اطلاع از آخرین لیست قیمت سینک های اخوان به سایت سیلور یراق مراجعه کنید.

یکی از معیار های مهم همه افراد برای خرید محصولات مختلف این است که قیمت آن مناسب باشد. این دو برند از آنجایی که طرفداران زیادی دارند، قیمت برند را نیز در سینک لحاظ می کنند اما در میان دو برند، سینک های استیل البرز قیمت های مناسب تری نسبت به کیفیت خود دارند. البته قیمت های سینک آشپزخانه اخوان نیز بسیار مناسب و خوب است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش نیز یکی از نکات بسیار مهم درباره برند های مختلف است که باید به آن دقت داشته باشید. درباره خدمات پس ار فروش این دو برند نیز باید گفت که استیل البرز یکی از بهترین برند ها در ایران در زمینه پشتیبانی است و برند اخوان نیز پشتیبانی معمولی و ساده دارد. برخی از افراد نیز هستند که از خدمات پس از فروش اخوان راضی نبوده اند.

نکته پایانی که باید به آن دقت داشته باشید نیاز و سلیقه شماست. شما باید در میان این دو برند محبوب ایرانی، آن سینکی را خریداری کنید که بیشتر به کار شما می آیند و آن را بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید.

سیلور یراق؛ کامل ترین مرجع خرید سینک های ظرفشویی

سیلور یراق؛ یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های تجهیزات آشپزخانه است که فعالیت خود در این زمینه را در سال 1385 شروع کرده است و نزدیک به 20 سال در زمینه فروش محصولات مختلف آشپزخانه تجربه دارد. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی است که می توانید انواع سینک ظرفشویی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری فرمایید.

برگرفته از مقاله : تفاوت سینک اخوان و استیل البرز TasvirZendegi