سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرم طراحی سایت

امروزه یکی از مهمترین مسائل در افزایش فروش و درآمدزایی بیشتر استفاده از خدمات دنیای مجازی هست. خدمات دنیای مجازی که امروز بسیار کاربرد دارد مانند تلگرام، اینستاگرام و وبسایت است. بسیاری بر این باور هستند که وجود تلگرام و اینستاگرام برای بازاریابی و فروش کافی است و نیازی به وبسایت نیست! این فرضیه نادرست است و این را بدانید که طراحی وبسایت حرفه ای و اصولی همراه با مارکتینگ و سئو تضمینی فروش خود را چندین برابر می کند!!! دیجیکلا نمونه یک فروشگاه اینترنتی است که روزانه نزدیک به 2 میلیارد فروش دارد! به نظر شما دیجیکالا با تلگرام و اینستاگرام به این جایگاه رسید؟! آن ها تنها با یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و سئو اصولی به این جایگاه رسیدند.

 

پکیج افزایش فروش و کسب درآمد از اینترنت مناسب افرادی است که می خواهند یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنند و به راحتی میتوانند از این پکیج استفاده کنند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این با این پکیج 4 هدف را میتوانید نشانه بگیرید. یکی از این اهداف وب سایت و فروشگاه اینترنتی است. مناسب با نیاز های مشتریانمان و کسب و کاری که تمایل دارند استارت بزنند یک وبسایت با امکانات کامل و حرفه ای ، کاربر پسند با سرعت و امنیت بالا ، زیبا و با گرفیک بالا برای معرفی خدمات و یا فروش محصولات ساخته می شود.

هدف دوم پکیج کسب و کاری ما طراحی اپلیکیشن اندروید می باشد که متناسب با وبسایتی که برای شما طراحی شده یک اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی نیز ساخته می شود. امروزه افراد بیشتر با تلفن همراه های اندرویدی سروکار دارند و راحت تر هستند از اپلیکیشن ها استفاده کنند. این باعث می شود مشتریانتان بیشتر شوند و از کسب و کار و خدمات شما راضی باشند در اهمیت بالا اپ های اندوریدی شکی نیست که شما به راحتی میتوانید پس از تحویل گرفتن سایتتان، اپ اندوریدی را نیز تحویل بگیرید و کسب و کارتان را گسترده تر از قبل بکنید.

هدف سوم پکیج کسب و کار سئو و بهینه سازی وب سایت شماست. پس از طراحی وب سایت باید به مرحله ای برسید که کاربران وارد وبسایت شما شوند، در وبسایت خرید کنند و تبدیل به مشتری شما شوند و در آخر مشتری ثابت وبسایت شما شوند. این پروسه با سئو و مارکتینگ عملی میشود. زمانی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد سبب میشود که کاربران شما راه به راحتی پیدا کنند و با خدمات و محصولاتتان آشنا شوند و نتیجه آن کسب درآمد بالای شما خواهد بود. به این امر سئو و بهینه سازی سایت می گویند. سئو یک تخصص حرفه ای و پیچیده است که باید افراد سئوکار آن را انجام دهند. متخصصین تیم نوین سئو شما را به قله های گوگل می رسانند.

هدف آخر پکیج کسب و کار نوین سئو، بازاریابی اینستاگرام است. امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام برای رشد کسب و کار ها و فروش محصولات بسیار ارزشمند است و سود بسیار خوبی را به مدیران کسب و کار ها می دهد.ما پیج کاری اینستاگرام شما را دریافت میکنیم و شروع میکنیم به جمع آوری کاربرانی که به آن ها نیاز دارید، از فیلتر جنسیت و موقعیت مکانی آن ها را عبور میدهیم و کسب و کار شما را به آن ها معرفی کرده و برای تک تک آن ها تبلیغات شما به دایرکتشان ارسال میگردد و تمامی ترفند های مربوط به بازاریابی در فضای اینستاگرام به کار گرفته میشود.

منبع : سفارش طراحی سایت